Cari jodoh.mp3
Emang dasar.mp3
Aku bukan taruhan.mp3
Yunk.mp3
Kekasih halal.mp3
Dik.mp3
Harga diriku.mp3
Puaskah.mp3
Aku sakit.mp3
Jodi(jomblo ditinggal mati).mp3
Jangan tuduh aku.mp3
Egokah aku.mp3
Tetap bertahan.mp3
Aku Cinta Allah.mp3
M.A.T.S.mp3
Baik-baik sayang.mp3
Tobat maksiat.mp3
Mari sholawat.mp3
duit poket nourul..
jom exchange link :)
Monday, February 08, 2010
Saturday, February 06, 2010
casio exilim

penah dengar jenama CASIO EXILIM tak? actually,saya baru je beli
kamera ni. saya beli warna pink coz nmpk lebih menarik. harga kamera
ni rm699..tp harga promosi rm499. dengan 10.1 mega pixel, batery
charger,ac power cord,usb cable,cd rom,strap aku rasa dah ckup berbaloi
la. harga pun standard kamera lain. pic pun terang..anti-shake gak..
bagi sape2 yang nak guna kamera untuk aktiviti yang ringan-ringan
macam ambil gambar untuk sendiri dan bukan untuk yg profesional,
boleh la try kamera ni. harga tak mahal dan kecik je.mudah nak bawa
kemana-mana. actually,aku bukan nak promote tapi aku suggest je kat
sape2 yang tengah berfikir & dalam dilema nak beli kamera apa..apa-apa
pun..pilihan ditangan anda..
Friday, February 05, 2010
sport for silaturrahim..
k.akma, k.diah,aku,ct,wana n wawa..b'sukan
smbil bergamba..ok gak tu..hehhee..
spent time tengok video main galah panjang
jap..
sport is good activity to do..boleh relakskan minda..
seronok bila sekali-sekala dapat bersukan bersama..
aktiviti ni pun dapat rapatkan silaturrahim tau..
aku cakap ni berdasarkan pemerhatian aku la..
and aku alami sendiri..student diploma kat cni
tak berapa rapat dengan student degree..then,da
join sport ni semua da kamcing tau..huhuhu..
tengokla tu..walaupun da penat bersukan sempat lg
nak posing-posing..huhuu..so..apa yang aku nak cakap
kat cni actually,sukan itu bagus..jadi
marilah kita bersukan untuk negara..
seronok bila sekali-sekala dapat bersukan bersama..
aktiviti ni pun dapat rapatkan silaturrahim tau..
aku cakap ni berdasarkan pemerhatian aku la..
and aku alami sendiri..student diploma kat cni
tak berapa rapat dengan student degree..then,da
join sport ni semua da kamcing tau..huhuhu..
tengokla tu..walaupun da penat bersukan sempat lg
nak posing-posing..huhuu..so..apa yang aku nak cakap
kat cni actually,sukan itu bagus..jadi
marilah kita bersukan untuk negara..
Monday, January 25, 2010
lirik SELAGI ADA WAKTU
Selagi Ada Bulan Mentari
Selagi Ada Berkasihani
Selagi Ada Bulan Dan Bintang
Selagi Ada Berkasih Sayang
Selagi Ada Ombak Dan Laut
Selagi Hatiku Terpaut
Selagi Ada Turunnya Hujan
Selagi Ada Rahmat Tuhan
Selagi Ada Langit Dan Bumi
Selagi Cintaku Bersemi
chorus:
Selagi Ada Waktu
Selagi Ada Rindu
Biar Beribu Batu
Ingin Aku Bertemu
Oh Kasih (Oh Kasih)
Damailah (Damailah)
Engkau Disana
Ku Berdoa (Ku Berdoa)
Pada Tuhan (Pada Tuhan)
Agar Kau Bahagia
download
lirik : pak long
artis : pak long
Selagi Ada Berkasihani
Selagi Ada Bulan Dan Bintang
Selagi Ada Berkasih Sayang
Selagi Ada Ombak Dan Laut
Selagi Hatiku Terpaut
Selagi Ada Turunnya Hujan
Selagi Ada Rahmat Tuhan
Selagi Ada Langit Dan Bumi
Selagi Cintaku Bersemi
chorus:
Selagi Ada Waktu
Selagi Ada Rindu
Biar Beribu Batu
Ingin Aku Bertemu
Oh Kasih (Oh Kasih)
Damailah (Damailah)
Engkau Disana
Ku Berdoa (Ku Berdoa)
Pada Tuhan (Pada Tuhan)
Agar Kau Bahagia
download
lirik : pak long
artis : pak long
Sunday, January 17, 2010
ab0ut me..
assalamualaikum w.b.t.salam perkenalan..
nama diberi :nurul aini hamdan
umur : 20 tahun
birthday : 19 april 1990
tanah tumpah darahku : noghori sembilan
nama timangan : kak cik, nurul,aini,lara,aweng n mcm2 lg..
bnyk cgt..kbnyknnye kwn2 bg..huhu..
emel :fb,fs,ms,tagged,flixster,twitter
nurulaini.hamdan@yahoo.com
suke : gelak2,mkn2,tdo2,surf internet..hehee..
sifat tak ley kikis : epy go lucky, simple,ckit sensitif,tak suke marah tapi bile dah marah abisla..huuhuu..
Tuesday, January 12, 2010
LagU hItz..Layan Jerk...
black feat meet uncle hussien - drama King
siti nurhaliza feat krisdayanti - amarah
pitbull - hotel room service
lady gaga - bad romance
one nation emcees - raja gelek
selamat mendownload..
p/s : kalau ade permintaan lagu silalah letak tajuk lagu dan artis di shoutmix..tq.
black feat meet uncle hussien - drama King
siti nurhaliza feat krisdayanti - amarah
pitbull - hotel room service
lady gaga - bad romance
one nation emcees - raja gelek
selamat mendownload..
p/s : kalau ade permintaan lagu silalah letak tajuk lagu dan artis di shoutmix..tq.
Saturday, November 07, 2009
10 Sifat WANITA yang perlu LELAKI tahu..
- sensitif ..bukan merajuk tapi ingin bermanja dan mendapatkan perhatian si jejaka..
- cerewet .. bukan bermaksud fussy tak tentu hala tapi perasaan yang kadang-kadang mahukan lelaki mengikut kata-katanya sekali-sekala.
- halus .. ibarat sehelai sutera yang cantik dan halus.mudah tercarik dan terkoyak.walaupun pada zahirnya wanita akan memaafkan kesalahan seseorang tapi die akan ingat sampai bila-bila..tapi bukan bermaksud dendam cuma disimpan untuk dijadikan pengajaran.
- ikhlas .. keikhlasan sesorang wanita tidak perlu diragui. (p/s:asalkan jejaka tersebut merupakan pilihan hatinya..huhuuu..tmbhn je tu..)
- Korban .. wanita juga sanggup berkorban apa saja untuk orang yang amat disayangi termasuk ibubapa,anak-anak dan suami.ini kerana wanita dilahirkan mempunyai sifat tabah dalam diri yang tinggi..ahakz!!
- prihatin .. sentiasa memerhati keadaan sekeliling dalam diam..diam-diam ubi berisi tau..hehehe..
- manja .. wanita dilahirkan mempunyai naluri yang suka bermanja..terutama kepada insan bernama lelaki namun juga sesama kaum..
- ego .. wanita yang terlalu sayangkan kekasihnya akan membuang segala egonya..
- cinta .. cinta pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus. (p/s:tapi bukan cinta main-main tau)
- seks .. seks bukan segalanya pada wanita kerana wanita mempunyai 9 nafsu dan 1 akal. jadi ia tak terkumpul pada satu saja..berlainan dengan lelaki yang mempunyai 9 akal dan satu nafsu.Dan paling penting, fungsi LELAKI adalah membimbing wanita BUKAN menghancurkannya.!!
Subscribe to:
Posts (Atom)