duit poket nourul..

jom exchange link :)

Thursday, September 30, 2010

balik kampung lagi??!!

nourul :aku nak balik kampung la hari ni..
aini :laaa...baru balik sini tak sampai seminggu ko dah nak balik umah lagi?
nourul :aku ade hal la..
aini :ape la hal nye tu..ke ko nak jumpe pakwe ko kat kampung tu..?hehehee..
nourul :oit!!pekejadahnye pakwe2 ni..aku ni single la..mane datang pakwenye..
aini :hehehe..yela tu..
nourul :betol la..actually aku nak balik ni sebab minggu depan kolej aku ade wat majlis sambutan hari raye..
aini :so..ape kene mengena dengan balik kampung ni?
nourul :aku nak ambil baju raye aku la kat umah..aku mane ade bawak baju raye mase balik sini aritu..takkan orang lain pakai baju raye aku pakai baju biase je..huhuhu..(muka seposen)
aini :laa..pasal tu ke..ok la..ko balik la umah,pegi jemput baju raye ko tu..sian dah aku tengok muke seposen ko tu..so,bile ko nak balik sini?
nourul :aku cadang nak balik hari sabtu ni..
aini :owh..ok..hati2 jalan ye..jatuh bangun sendiri..takde pakwe nak tolong angkat ko..
nourul :amboi...sampai hati..:(

p/s :nourul balik dulu ye..hehhee..

4 comments:

  1. slmt ambik baju raya... take care.
    Salam kenal yer.

    ReplyDelete
  2. hye hanis..thnks ye..hehee..
    salam kenal jugak..:)
    keep in touch ya!

    ReplyDelete