duit poket nourul..

jom exchange link :)

Monday, October 11, 2010

Jari Tercucuk Tulang Ikan (mintak petua plezz!!)

salam 1 Malaysia semua..anda semua sihat?nourul doakan anda semua sihat walafiat la ye..:) entri nourul kali ni adalah entri mengadu kesakitan.huhuhu..nourul nak ngadu kat kawan2 ni,masa lunch tadi tangan nourul tercucuk tulang ikan.ada jugak member2 nourul kat sini panggil tulang ikan tu 'duri'..apa2 jela kan.yang penting jari nourul ni sedang kesakitan.:'( nak taip entri susah,taip mesej kat handfon lagi sakit..uwaaa!!nak makan pon sakit woo!!pedihh!terpaksa makan pakai sudu..tak feel la kan makan pakai sudu.tak boleh jilat jari (tak dapat ikot sunnah Nabi)huhuhu..ok la ye.sape2 ada petua untuk hilangkan rasa sakit ni,tolong tinggalkan komen dengan segera..tenkiu semua sudi bace entri mengadu ni ye..:)

4 comments:

  1. salam nourul
    1.halia tumbuk kemudian hampasnya lekat dan ikat pada jari tadi
    2.pergi ke kelinic berhampiran
    3.awak cari mesin masa kemudian pergi ke masa sebelum tercucuk tulang ikan tadi..pasti awak selamat


    P/S abaikan 03 tau... doa cpt sembuh

    ReplyDelete
  2. @b.r.u.t.a.l.s.o.l.o terima kasih ye atas petua yang brutal bagi ni..nourul akan praktikkan InsyaAllah..thnks lg skali doakan nourul cpt sembuh..luv u laa!!:)

    ReplyDelete
  3. macam kne selumbar jer nie..
    pandai2 ler cucuk pakai jarum kasi kuar.
    sakit tu mmg ler

    ReplyDelete
  4. ni kene mintak maap ngn ikan tu..byk wat dose ni kat ikan tu..hahak :)

    ReplyDelete