duit poket nourul..

jom exchange link :)

Friday, December 17, 2010

perhatian kepada wanita-wanita di luar sana!!!

sebelum apa-apa..bagi salam dulu kan..salam kepada semua pengunjung blog nourul ni n hallu kepada pengunjung yang bukan beragama Islam..tajuk macam ada perkara penting je ek?hehehe..nak tau penting ke tak,kena baca sampai habis la ye..sori menyusahkan semua. tapi itulah niatku yang sebenar..suka susahkan orang..hahahahaa..actually,nourul nak wat pertanyaan kepada wanita-wanita diluar sana tentang 1 persoalan.kat bawah ni ada pilihan jawapan..jawapannya ada pada anda semua..pilih la yang mana 1 ok??..

soalannya...anda rasa jenis lelaki mana yang paling ramai kat muka bumi ni???kacang je kan soklan ni..

jawapan :
a) hensem tapi sombong n perangai tak ley pakai..
b) hensem takde manis ade perangai pun sedang2 je..dalam buruk ada baiknya..
c) tak hensem pun,cukup sifat je tapi hatinya sangat baik..
d) macho dan baik orangya
e) dah la tak hensem,perangai buruk.hadoiii...

antara lima diatas..golongan yang mana anda selalu jumpa?..jom la kongsi2 kat sini ye..

peace no war..:)

2 comments:

  1. hensem tapi sombong n perangai tak ley pakai..

    ReplyDelete
  2. hensem tapi sombong n perangai tak ley pakai..

    ReplyDelete