duit poket nourul..

jom exchange link :)

Friday, September 04, 2009

favourite soNg aku..tjok die..JANJI KEKASIH..

Oooo...oooo..
Mencari cariku mencari...
Cari cinta yang hilang..
Bermimpi mimpiku bermimpi
Mimpi engkau datang..
Ooooo..Menangis nangisku menangis
Tangis oh keranamu..
Merintih rintihku merintih..
Rintihan kesepian..
Kau teramat ku kasihi..

Hanyalah kau..kekasihku..
Tiada duanya...
aku sayang kepadamu..
sepenuh jiwaku..
Kasihnyaku terhadapmu..seharum kasturi...
Tidak pernah aku..curang kepadamu..
Percayalah sayangku...
Aku cinta padamu..engkaulah kekasihku..

Sungguh aku rindu..rindu belaianmu..
Diri kehausan cebisan kasihmu penawar resahku..
Sungguh aku pilu..pilu keranamu..
Pergi tanpa kata tersiksa batinku...
Sungguh aku sendu..sendunya hatiku..
Tapi aku mahu bersama denganmu untuk selamanya..
Sungguh aku rindu..rindu kepadamu
Menjelmalah kasih merawat diriku..
Yang terluka dan sengsara..

Merayu..rayuku merayu..
Rayu sesungguh hati
Menunggu..lalu ku menunggu..
Engkau pasti kembali..
Kasihanilah diriku...
ooo...

No comments:

Post a Comment