duit poket nourul..

jom exchange link :)

Friday, September 04, 2009


koRang mst tau pe mksud pic kt sblh ni kn??
pada sesiape yg xtau..ni la die LOVE..bley gak dikatekan love ni as cinta, kasih dan syg..hehee..pandai-pandai aku je..aku saje je sentuh pasal topik ni sbb besok aku nk g kursus kawen sehh!!hihihiii...tp..bkn sbb gatai nk kawen tau!!aku juz nk blaja je..kumpul ilmu didada la katekn..huhuu..haaa...aku ade madah ckit nk selitkan kt cni...bacalah wat tatapan korang sume..:-)





CiNta Amat Mahal TakRifnye..
ItULAH yang Difitrahkan oLEH ALLAH kePAda hambAnya..
CinTa TeRTulis pada Perkataan tetAPi gagAl dilihaT pADa zahirnya...
Kerana CINta itu TanggunGjawab
DimanA wUJUdnya kESetiaan & KejujuraN dIdALAmnya ..
Engat Pada YAng juJUr..JuJUr pada SeTIA..
sETIA Pada YanG kASIH..kAsih Pada Yang Rindu..
daN rIndulaH Pada yAng MenyayaNgiMu..
CInTA tak kan Datang KAlau tak diCAri..
Cinta TaK kAN dAPAt Kalo xde sapE MemBeri..
TetAPI MencAri BiarLAH pAda Yang sUDI..
buKAN mEMinta PaDa yanG sIMPAti..

No comments:

Post a Comment