duit poket nourul..

jom exchange link :)

Tuesday, April 27, 2010

Air Kelapa Mude yang Banyak Khasiat

assalamualaikum..
kali ni..saya sbg 'called me nourul' dengan besar hatinye
nak belanja korang sume minum air kelapa..nak tak???kalo xnak xpela..
majok jap..(ngade2 plak).hehee..ok laa..btw,saya sbnrnye da jnji nak belanja
kak mimi,esther,maCy,alif,cikmin ngan pensel kontot minum air klape..
kak mimi mntk kelapa gading..maCy pulak nak kelapa madu..
puas gak saya carik..tak jumpe2..
saya da ckp da kat kak mimi yang kelapa gading kat gajah..susah nak amik..
kelapa madu pulak lebah da bawak pegi..huhuu..
so..saya belanja minum air kelapa pandan jela ye..hehee..
dah..dahh..jgn lengahkan masa lg..moh ler kite pi minum air kelapa..



haaa..ape macam??sedap tak?..sedapkan..mengaku jela..jgn malu2..hehee..
ape tak sedapnye..air kelapa mude manis seyhh!!xpyh susah2 nak tambah
gula lagi dah..jimat pon jimatkan..^_^..
oklaa..jom kite tgk khasiat air kelapa mude ni..nak tengok tak??
jeng..jeng..jeng..

kalau anda n anda sume nak tau..
air kelapa ni lebih bernutrisi nak dibandingkan dengan susu..
selain tu..air kelapa ni dapat membantu melawan penyakit..
sebab tu la..kalo kat kampong,asal demam je mak kita akan bagi kite mnum
air kelapa..betul tak??kalo betul angkat tangan..hehee..
ermm..lagi satu,air kelapa dapat membantu melawaskan sistem
pembuangan air kecil kite..so,insyaAllah kite dapat elak dari
terkena penyakit kencing tak lawas..

okla..sampai cni dulu..lain kali kite cite2 lagi ea..
kepada kak mimi n maCy,jgn lupe belanja saya teh ais pasni ye..
hehehe..^_^..adios..

11 comments:

  1. yiehaaaa.. ade name kite.. pandan pun pandan lah..
    slurrrp.. yum2.. thanks nourul ;p

    ReplyDelete
  2. layann jela ye maCy..
    pandan pon sedap..hehehe..

    ReplyDelete
  3. salam...

    mimi baru siap banner...
    kalau sudi tuan umah nak pasang disini...di header...mimi amat berbesar hati dan terima kasih...

    http://img185.imageshack.us/img185/522/mimipunyer.png

    itu alamat banner mimi..thanks...kalau sudi..

    ReplyDelete
  4. wah sedap tuh...
    bak sket
    hehehehehe

    ReplyDelete
  5. kak mimi: boley2..skunk gak nourul psg banner tu..hehee..

    pensel kontot: amikla..nourul belanja..hehee..

    ReplyDelete
  6. minuman yg sedap dan sehat, juga bermanfaat untuk menetraLisir toxin daLam tubuh

    ReplyDelete
  7. ell : ur wlcome..utk u all ape pon sy sggup carikn..hehee..

    nickchun: ade2 komennye..don't worry..hehee..

    ReplyDelete
  8. wah...minum kelapa muda nih...pasti segar, apalagi lagi gerah kayak gini...

    mau donk ^_._^

    btw makasih yah awardnya, sudah aku pasang langsung tuh....

    ReplyDelete
  9. sedap dan segarkn tekak kita yg sdg kehausan..
    ^_^..
    ok..nnt nourul lawat blog anda ye..

    ReplyDelete