duit poket nourul..

jom exchange link :)

Sunday, April 25, 2010

tag mari lagi

salam sahabat2 teratak called me nourul..anda sudah bace itu tajuk??..mesti sudahkan..tanpa tajuk yang gah bak menara KLCC tu..sapela yang nak bace entry da latest ni kan..huhu..okla..untuk pengetahuan anda semua..saya selaku tuan punye blog nourul telah di tag oleh seorang kawan kita yang sangat baik hati..heehee..nak tau tak sape yang baik hati tu??name die..cik sakura..dengar cerita cik sakura asal dari jepun..(gurau-gurau je..hehee).sblm saya merepek lebih jaoh,mai la kita jwb tag cik sakura ni ye..

soalan2 yang perlu dijawab adalah seperti berikut:

1. 5 org yg idop kat dunia nie yg korang tak bley lupe?
- sume ahli keluarga aku yg tersayang
- kawan2 skola
- ckgu2 dari skola tadika sampai skola menengah
- mak cik2 dewan makan kat hostel skola dulu (sedap diorg msk..hehe)
- kakak2 dan adk2 angkat aku..hihihii..

2. 5 bende yg korg syg nak buang
- semua bende yg aku beli pakai duit aku sndri..
- jam tgn w'pon da xley nak gune..(nk jual xde sape nk bli..huhu)
- memori kenangan pht dan manis (mhl sgt,xmmpu nk buang..heee..)
- adiah dr org yg pnh aku suke w'pon da buruk da bende tu..^_^..
- kasut2 aku yg da lame dan usang..hahaa..

3. 3 bende yg korg impi n akan jd kenyataan 1 ari nnt
- ade perniagaan sendiri
- ade suami n anak2 yg baik mcm aku.(t'lebey sudah..hahaa)
- yg penting aku nk hntr mak ngan ayah g buat haji kt Mekah..insyaAllah..

4. based on question 3..why?
- sbb aku suke b'niaga..
- bile semuanya baik,senang ckit aku nk jage..hiihii..
- ni adelah impian aku dr skola rndh lg..

5. tyme bukak lappy,website ape yg slalu korg bkk dulu..
- website ni : http://calledmenourul.blogspot.com/

6. 5 org yg korg nak tagged
- syu90
- muaz
- its me
- ciKeju
- maCy

No comments:

Post a Comment