duit poket nourul..

jom exchange link :)

Friday, April 09, 2010

bolehla dari tak ada..

salam ukhwah..salam 1 Malaysia semua..entry kali aku nak continue entry sebelum ni..ingat lagi tak aku cerita pasal 'kesibukan yang terlampau tu'?..hehehe..akhirnya tamat jgk tempoh 'kesibukan' aku tu..lega and hepy sangat..^_^..ermm..keputusan dah diumumkan tadi..macam-macam persembahan Kelab Kebudayaan buat untuk majlis penutup..ada persembahan dikir barat (mmg ramai yang join dikir barat sebab majoriti student kolej aku ni memang anak jati klate),.zapin, endang (ni berasal dari nogoghi aku..lu pikirlah sendiri..ahakzz) nasyid pon ada gak..seronok gak tengok diorang punye persembahan tapi aku tak dapat nak rakamkan untuk tatapan pengunjung disini sebab kamera aku low battery tadi..huhuhu..ok..aku rasa cukup sampai sini dulu..aku pun da mengatok ni..haaa!!lupa nak cakap apa keputusan pertandingan yang aku join tu..errmm..group citra puisi aku dapat no 2 je..nasyid pulak kecundang ditengah jalan..uhuhuhu..sedihnya..tapi kena la redha..dalam pertandingan memang ada kalah menang..apa yang penting???cuba..cuba..dan terus mencuba..ok..choww dulu..salam semua..peace No War!!!..


(pingat naib kejohanan group aku ;P)

No comments:

Post a Comment