duit poket nourul..

jom exchange link :)

Wednesday, April 28, 2010

aku yang tension!!!

tension n bengangnye arini!!!
xde mood nak stdy..
ni sume gare2 semester dpn kitorg yg super senior ni
di arahkan utk dok umah sewa semester depan..
arhhh!!malasnye lah..
nak kena sewa umah semata2 utk 4 bulan je..
berbaloi ke??
xberbaloi langsung!!
lagi 1..ade ke org nak bg sewa kepada penyewa yg hanye nk dok
selama 4BULAN??..
kalo ade tolong gitau aku ea..
aku nak sewa umah ngan die..
tapi pastikan jgn mahal2 cgt..aku xmampu..
student lagi la katekan..
okla..kepala tgh kusut ni..

p/s: maaf kat sume yg bace luahan kmrhn aku ni..hati tgh panas la skunk..maaf ye..


4 comments:

  1. salam nourul,

    Boleh faham camne perasaan ko. Maybe ko boleh sewa rumah sekali dengan geng2@sape-sape yang nak sewa rumah lama (junior).

    ReplyDelete
  2. w'kmslm karl,
    thnks karl coz memahami..
    skunk ngah proses crik umh..
    ermm..mmg serabut..ngan exam lg..aduss...
    btw..thnks k..

    ReplyDelete