duit poket nourul..

jom exchange link :)

Thursday, April 08, 2010

apa itu kesibukkan??

salam sejahtera semua pembaca2 dan pelawat2 blog yang setia..
entry kali ni bertajuk 'apa itu kesibukkan'??..ok..definisi bagi
'kesibukkan' ialah...(dot..dot..dot.)..hehee..ntahla..aku tak tau
maksud dia yang sebenar..saja buat gimik je tu..^_^..apa yang
aku nak cerita kali ni mengenai 'kesibukkan aku yang melampaui
batasan!!'..arghhh!!minggu ni merupakan minggu yang paling sibuk
bagi aku sebab banyak sangat komitmen aku kena pikul minggu ni..
actually.kelab kebudayaan kolej aku anjurkan beberapa pertandingan
antara semester..so,dengan kerelaan hati aku pun join skaki.aku
join pertandingan nasyid dan citra puisi..competition nasyid dah
berlangsung petang tadi..fuhhh!!lepas satu beban kat kepala aku ni..
huhuuu..citra puisi akan diadakan besok petang..hope aku dapat
bagi yang 'the best'!!untuk group aku..tak sanggup nak kecewakan
diorang..:(..ermm..tak saba nak abiskan semua p'tandingan ni sbb aku da
tak larat dah..letih sangat..asyik kena wat latihan je..harap semua
keletihan dan kesibukan aku ni berbalas dengan kemenangan..aminn..

p/s:entry yang ni ntah ape2 aku tulis..maafla kalau tak faham sebab mata dah mengantok sangat..taip ikot sedap jari je ni..hehehe..

No comments:

Post a Comment