duit poket nourul..

jom exchange link :)

Sunday, April 25, 2010

award untuk followers ke 100


salam kawan2..hari ni aku agak teruja n gembira sbb follower blog aku dah mencecah 100 orang!!
walaupon baru 100 orang tapi da cukup berbaloi bagi aku yang baru berjinak2 dalam dunia blogging ni..jadi blogger memang sronok!!yippiee!!hehee..btw aku sebenarnya nak kasi award kat follower ke 100 yang bertuah ni..follower yang ke 100 tu ialah si kenit yang comel..hehee..kepada si kenit..silalah ambil award di bawah ni sbg tanda pnghargaan dr blog calledmenourul.blogspot..^_^..


kepada semua follower blog ni, boleylah amik award ni sbg tanda terima kasih saya kpd anda semua..tanpa anda,siapa lah saya..huhuu..(cewahh!!ayat mcm YB pulak)..sekian..adioss..salam 1 Malaysia..peace no war..^_^..

9 comments:

  1. hehehe
    thanks so much dik nurol
    hehehe
    susah2 je buat award
    gila terharu. uwwaaaa
    nak nangis jap
    kehkehkeh
    thanks again adik comel =)

    ReplyDelete
  2. ur welcome sis..
    lg pon mmg tggu follower ke 100 dr pg td..
    n da niat pon nk bg something kpd sape2 yg jd follower ke 100..
    ^_^..tahniah ye..no b'tuah tu..hehee..

    ReplyDelete
  3. terima kasih nuruL sdh memberi award, insya Allah besok hari akan di posting di bLog-nya om_rame.
    saya bawa puLang yah awardnya.
    saLam persahabatan seLaLu.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. sama2 om_rome..
    nnt kalo ade mase sy post award baru ye..
    hehee..

    ReplyDelete
  6. wahhh..tahniah dah 100 lebeh folower noorul

    ReplyDelete
  7. heheee..tenkiu kayown..
    ^_^..

    ReplyDelete
  8. wah lagi bagi-bagi award nih....

    mau follow juga ah....

    ReplyDelete
  9. mari ramai2 kite follow..
    hehee..
    kalo da follow jgn lupe amik award tu tempek la kat unieqblog ye..

    ReplyDelete